1 abonnement et 0 abonnés

پوستر فیلم کلایمکس گاسپار نوئه

پوستر فیلم کلایمکس گاسپار نوئه

در اینجا می توانید پوستر هایی که برای فیلم کلایمکس (Climax) گاسپار نوئه طراحی شده اند را ببینید، و اگر دوست داشتید نسخه یی از آن ها را به دیوار اتاقتان نصب کنید، از طریق همین سایت سفارش بدهید.


 
پوستر فیلم کلایمکس گاسپار نوئه

هم زمان با حضور کلایمکس در دو هفته ی کارگردان ها در فستویال کن، پوستری ساده و البته کنایه آمیز برای کلایمکس طراحی شد.


کلایمکس گاسپار نوئه


در این پوستر نام 4 فیلم قبلی گاسپار نوئه را می بینیم در حالی که بالای هر کدام عبارات «بدتان آمد»، «متنفر شدید»، «حالتان به هم خورد»، و «نفرین کردید» نوشته شده. سپس پایین تر نوشته «حالا کلایمکس را امتحان کنید»! در واقع گاسپار نوئه با این پوستر به منتقدان فیلم های قبلی اش کنایه می زند. در پایین ترین قسمت این پوستر سر گاسپار نوئه را می بینیم که با لبخند شیطنت آمیزی لیوانی سانگریا به ما تعارف می کند!


 
پوستر رسمی کلایمکس

پوستر فوق تنها برای جشنواره ی کن طراحی شده بود. با نزدیک شدن تاریخ اکران فیلم کلایمکس، پوستر رسمی این فیلم با طراحی لوران لوفروا (Laurent Lufroy)، که طراحی پوستر های فیلم های قبلی گاسپار نوئه را نیز بر عهده داشته، منتشر شد.


پوستر کلایمکس گاسپار نوئه

 

این پوستر واقعن طراحی بی نظیری دارد. طراح تمرکزش را بر نشان دادن تصاویر رقصنده های فیلم در حالت های نشئه وارشان گذاشته. نوشته ها و اطلاعات فیلم نسبتن ریز و حالت فهرست وار دارند، اما در عوض تصاویر رقصنده ها آن قدر دارای جزئیات است که مخاطب دوست دارد به مدتی طولانی به پوستر زل بزند و جزئیات مختلف آن را زیر نظر بگیرد.



پوستر کلایمکس گاسپار نوئهلوران و لوفروا و گاسپار نوئه در کنار پوستر تازه چاپ شده ی فیلم کلایمکس

 
خرید پوستر کلایمکس گاسپار نوئه

اگر از پوستر رسمی فیلم کلایمکس گاسپار نوئه خوشتان آمده و دوست دارید آن را بر دیوار اتاقتان نصب کنید، برای شما پیشنهاد خوبی داریم. ما تعداد محدودی از این پوستر را در ابعاد واقعن بزرگ 100 در 80 چاپ کرده ایم. این پوستر ها کیفیت فوق العاده یی دارند. نکته مهم ضد آب و ضد UV بودن جوهر و کاغذ این پوستر هاست؛ که یعنی در تماس با آب و نور مستقیم خورشید خراب نمی شوند.



برای تهیه ی این پوستر ها از طریق اینستاگرام، تلگرام، و ایمیل تماس بگیرید.
 
پوستر دوم (آمریکایی) کلایمکس گاسپار نوئه

مدت کوتاهی بعد از چاپ پوستر رسمی (فرانسوی) فیلم کلایمکس گاسپار نوئه، پوستر دیگری هم توسط شرکت A24 طراحی شد، که در زمان اکران فیلم کلایمکس در جشنواره ی کن امتیاز پخش این فیلم را در آمریکا خریده بود. بنابراین، این پوستر لقب پوستر آمریکایی کلایمکس را به خود گرفته.


پوستر کلایمکس گاسپار نوئه

 

این پوستر هم از نظر زیبایی و خلاقیت چیزی کم از پوستر طراحی شده توسط لوران لوفروا ندارد.


 


فراموش نکنید که کلایمکس گاسپار نوئه 28 شهریور در فرانسه اکران می شود و سپس اکران جهانی پیدا می کند.



Read the full article