1 subscription and 0 subscribers

فیلم The Seventh Seal اینگمار برگمان

فیلم The Seventh Seal اینگمار برگمان

فیلم The Seventh Seal اینگمار برگمان 


مهر هفتم (The Seventh Seal) فیلمی ست به نویسندگی و کارگردانی اینگمار برگمان (Ingmar Bergman)، کارگردان سوئدی، در سال 1957. برگمان فیلمنامه ی مهر هفتم را با اقتباس از نمایشنامه ی نوشته ی خودش با عنوان «نقاشی روی چوب» (Wood Painting) نوشت. در این فیلم مکس فون سیدو (Max von Sydow) در نقش اصلی هنرنمایی می کند. عنوان فیلم The Seventh Seal اینگمار برگمان به بخشی از کتاب «مکاشفه ی یوحنا» اشاره دارد.
از زمان اکران این فیلم در سوئد و دیگر کشور ها تا امروز سینماتوگرافی و بازیگری فیلم The Seventh Seal مورد ستایش ناقدان سینمایی قرار گرفته. اما این محتوای فیلم مهر هفتم است که بیشترین توجه را معطوف به خود کرده. اینگمار برگمان که خود در خانواده ای مذهبی متعصب بزرگ شده در فیلم The Seventh Seal سوال هایی را راجع به وجود خدا مطرح می کند. در جای جای فیلم می بینیم که آنتونیوس بلوک که برای خدا و مسیحیت در جنگ های صلیبی جنگیده در ایمانش به حضور خدا شک می کند. برای او باور به یک خدای «صامت» که به او پاسخ نمی دهد بحران آفرین است. او حتا سراغ خدا را از زن مجنونی که گفته می شود با شیطان در تماس است می گیرید، اما مجددن پاسخی در کار نیست.
توضیحات کامل راجع به فیلم The Seventh Seal اینگمار برگمان و نحوه ی سفارش تیشرت و دیگر انواع لباس با طرح این فیلم را در وبسایت و فروشگاه سیناریوم بخوانید.

#IngmarBergman #Movie #Film #Cinema #TheSeventhSeal #سینما #اینگماربرگمان #برگمان #اینگمار_برگمان #مهرهفتم #مهر_هفتم



Read the full article