1 subscription and 0 subscribers

فیلم The Birds آلفرد هیچکاک

فیلم The Birds آلفرد هیچکاک

فیلم The Birds آلفرد هیچکاک

پرندگان (The Birds) فیلمی ست در ژانر تریلر-وحشت به کارگردانی آلفرد هیچکاک (Alfred Hitchcock)، کارگردان سرشناس بریتانیایی-آمریکایی، در سال 1963. فیلمنامه ی The Birds اقتباسی ست از داستانی با همین عنوان نوشته ی دَفن دو موریه (Daphne du Maurier)، نویسنده ی بریتانیایی در سال 1952. در این فیلم تیپی هدرن (Tippi Hedren) در اولین تجربه ی سینمایی اش هنرنمایی می کند.
پرندگان یک اثر بسیار جسورانه و بلند پروازانه نسبت به زمان خودش به شمار می رود. هیچکاک با نشان دادن پرندگانی بی آزار و بی خطر برای انسان که ناگهان تبدیل به تهدیدی برای آدم ها می شنود قصد داشت سلطه ی قاهرانه ی انسان بر طبیعت را به چالش بکشد. او با آغاز فیلم با پرندگان مبحوس در قفس های یک پرنده فروشی، و در میانه ی فیلم با نشان دادن انسان هایی که در خانه هایشان از ترس پرندگان مبحوس شده اند، قصد داشت برای مدتی کوتاه تصور تعویض جایگاه انسان ها و دیگر موجودات آزار دیده از سوی انسان ها را منتقل کند. برای ساختن The Birds از انواع مختلفی از تکنیک های سینمایی و جلوه های ویژه پر مشقتی استفاده شد که حتا تا به امروز حیرت انگیز هستند.
توضیحات کامل راجع به فیلم The Birds آلفرد هیچکاک و نحوه ی سفارش تیشرت و دیگر انواع لباس با طرح این فیلم را در وبسایت و فروشگاه سیناریوم بخوانید.


#سینما #هیچکاک #آلفرد_هیچکاک #AlfredHitchcock #Hitchcock #Movie #Film #Cinema



Read the full article