1 subscription and 0 subscribers

فیلم وارد خلأ شو Gaspar Noe

فیلم وارد خلأ شو Gaspar Noe

فیلم وارد خلأ شو Gaspar Noe


وارد خلأ شو (Enter the Void) سومین فیلم بلند به کارگردانی گاسپار نوئه (Gaspar Noe) است. این فیلم در سال 2009 ساخته شد و در فستیوال کن به نمایش در آمد. فیلم نامه ی وارد خلأ شو را گاسپار نوئه به همراه همسرش لوسیل آدزیالیلوویک (Lucile Hadzihalilovic) نوشته. این فیلم تنها فیلم بلند گاسپار نوئه است که از یک فیلمنامه کامل استفاده می کند. البته حتا در این شرایط فیلمنامه ی وارد خلأ شو بسیار متفاوت از یک فیلمنامه ی عادی ست؛ چرا که مانند روایت یک خاطره به صورت اول شخص نوشته شده! در وارد خلأ شو بازیگرانی چون ناتانیل براون (Nathaniel Brown)، پاز د لا اوئرتا (Paz de la Huerta)، و سیریل روا (Cyril Roy) هنرنمایی می کنند. از این میان تنها پاز د لا اوئرتا به طور حرفه ای یک بازیگر است. 


وارد خلأ شو فیلمی ست که بیننده را به فکر کردن راجع به مرگ وا می دارد. همانطور که از نام فیلم پیداست، وارد خلأ شو مردن را به وارد شدن به نوعی خلأ و پوچی تشبیه می کند. در فیلم اشارات زیادی به مصرف مواد روانگردان شده، چراکه به نظر می رسد این مواد توانایی تجربه ی لحظه ی مرگ و خروج از بدن را به انسان می دهند. به تصویر کشیدن این تجربیات و این رویا ها به وسیله ی سبک خاص فیلم سازی گاسپار نوئه، که در بسیاری موارد کاملن بی مانند و متفاوت و ویژه ی اوست، امکان پذیر شده. 


توضیحات کامل راجع به فیلم وارد خلأ شو Gaspar Noe و نحوه ی سفارش تیشرت و دیگر انواع لباس با طرح این فیلم را در وبسایت و فروشگاه سیناریوم بخوانید. 


#EntertheVoid #GasparNoe #Film #Movie #Cinema #Tshirt #گاسپارنوئه #واردخلأشو #فیلم #سینما #تیشرت



Read the full article