1 subscription and 0 subscribers

گروه موسیقی System of a Down

گروه موسیقی System of a Down

گروه موسیقی System of a Down


سیستم آو اِ داون (System of a Down)، که به طور مختصر System یا SoaD نیز نامیده می شود، یک گروه موسیقی هِوی متال آمریکایی-ارمنی ست که در سال 1994 در کالیفرنیای آمریکا تشکیل شد. اعضای فعلی این گروه شامل سِرج تانکیان (Serj Tankian)،خواننده و کیبوردیست؛ دارن ملکیان (Daron Malakian)، خواننده و گیتاریست؛ شاوُ اُداجیان (Shavo Odadjian)، بیسیست و همخوان؛ و جان دالمایان (John Dolmayan)، درامر؛ هستند.


سیستم آو اِ داون سبک خاصی از موسیقی متال را دنبال می کند. ناقدان موسیقی زیر ژانر های بسیاری برای آهنگ های این گروه تعیین کرده اند، اما به ادعای اعضای این گروه، System of a Down در ژانر به خصوصی نمی گنجد. از ویژگی های منحصر به فرد System of a Down می توان به ریف های موسیقی ابتکاری و خاص، استفاده از ساز های شرقی نظیر عود و سیتار در برخی قطعات، آواز های متاثر از سبک شرقی، و ترانه های پرمعنا و تفکر بر انگیز اشاره کرد. اعضای گروه System of a Down بار ها بر اصالت ارمنی خود تاکید کرده اند و از آن برای غنا بخشیدن به آثار خود استفاده کرده اند. احتمالن به خاطر همین است که آهنگ های آن ها حس و حالی شرقی دارند و برای مخاطب ایرانی نیز بسیار جذاب هستند. System of a Down گاهی جدی و گاهی با حس و حال طنر به مسائل مهم سیاسی و اجتماعی پرداخته است. از این میان می توان انتقاد از جنگ افروزی ابرقدرت ها و همچنین نسل کشی ارامنه اشاره کرد.


توضیحات کامل راجع به گروه موسیقی System of a Down و نحوه ی سفارش تیشرت و دیگر انواع لباس با طرح این فیلم را در وبسایت و فروشگاه سیناریوم بخوانید.




#SystemofaDown #سیستم_آو_اِ_داون #موسیقی #متال #هوی_متال #موزیک #هارد_راک #راک #SoaD #Music #Metal #HeavyMetal



Read the full article