1 subscription and 0 subscribers

الویس پرسلی (Jailhouse Rock)

الویس پرسلی (Jailhouse Rock)

الویس پرسلی (Jailhouse Rock)


الویس ارون پرسلی (Elvis Aaron Presley) که بیشتر با نام الویس پرسلی، یا تنها الویس شناخته می شود، خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی ست که بین سال های 1935 و 1977 زندگی می کرد. او خوانندگی را به طور حرفه یی در سال 1954 شروع کرد و ظرف مدت تنها دو سال به یک چهره ی مشهور در صنعت موسیقی آمریکا بدل شد. الویس پرسلی در سبک های موسیقی مختلفی نظیر راک اند رول، پاپ، و کانتری فعالیت می کرد اما به احتمال زیاد طرفداران الویس او را بیشتر با موسیقی تند و شاد راک اند رول به یاد بیاورند. فعالیت الویس پرسلی در سبک راک اند رول برای وی لقب «پادشاه راک اند رول» (King of Rock and Roll) را به ارمغان آورد. او تا به امروز به عنوان پرفروش ترین خواننده ی تک خوان شناخته می شود.


الویس پریسلی در هنگام مرگش در اثر سکته ی قلبی در سن 42 سالگی کارنامه یی درخشان از 24 آلبوم استودیویی و 31 فیلم سینمایی و بسیاری دیگر فعالیت ها داشت. امروزه الویس پرسلی به عنوان یکی از تاثیر گذار ترین چهره های فرهنگ معاصر شناخته می شود.


برای خواندن توضیحات بیشتر راجع به الویس پرسلی و همچنین مشاهده و سفارش تیشرت و دیگر انواع لباس با طرح الویس پرسلی به وبسایت سیناریوم مراجعه بفرمایید.



 #ElvisPresley #JailhouseRock #Film #Movie #Cinema #Music #Tshirt #الویس #فیلم #سینما #تیشرت #موسیقی #موزیک



Read the full article