1 subscription and 0 subscribers

فیلم King Kong

فیلم King Kong

فیلم King Kong


کینگ کنگ (King Kong) فیلمی در ژانر ماجراجویی به کارگردانی مرین س. کوپر (Merian C. Cooper) و ارنست ب. شودستک (Ernest B. Schoedsack) در سال 1933 است. در این فیلم فی ری (Fay Wray) هنرنمایی می کند. King Kong تا به حال در 8 فیلم کنش زنده و 3 فیلم انیمیشن مورد بازسازی و اقتباس قرار گرفته که از این میان می توان به بازسازی سال 2005 به کارگردانی پیتر جکسن (Peter Jackson) و بازیگری نایومی واتس (Naomi Watts) اشاره کرد.


کینگ کنگ در زمان اکرانش با استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان مواجه شد. این استقبال به حدی بود که سازندگان King Kong در همان سال فیلمی در ادامه ی آن به نام پسر کنگ (Son of Kong) ساختند. King Kong از دید ناقدین هم اثری چشمگیر به حساب می آید. به عقیده ی ناقدین اگرچه جلوه های ویژه ی King Kong امروزه ابتدایی و مصنوعی به نطر می رسد اما چیز هایی راجع به این فیلم وجود دارد که با گذر زمان تازگی خود را از دست نمی دهد. شاید یکی از این چیز ها تقابل انسان با طبیعت باشد. کینگ کانگ موجودی از دل طبیعت بکر است که برای مقاصد سودجویانه ی انسان از محیط بومی خود بیرون کشانده شده و در شرایطی قرار می گیرد که جز ویرانی چیزی در پی ندارد.


توضیحات بیشتر راجع به فیلم کینگ کنگ و همچنین نحوه سفارش تیشرت و انواع دیگر لباس با طرح این فیلم را در وبسایت سیناریوم بخوانید.



#فیلم #سینما

#Film #Movie #Cinema #KingKong



Read the full article