1 Abo und 0 Abonnenten

فیلم The Shining استنلی کوبریک

فیلم The Shining استنلی کوبریک

فیلم The Shining استنلی کوبریک


درخشش (The Shining) فیلمی در ژانر وحشت روانشناختی به کارگردانی استنلی کوبریک (Stanley Kubrick) کارگردان سرشناس آمریکایی در سال 1980 است. این فیلم اقتباسی از رمانی با همین نام اثر استیون کینگ (Stephen King) است؛ اگرچه بخش هایی از آن به رمان استیون کینگ وفادار نبوده. در The Shining جک نیکلسون (Jack Nicholson) در نقش اصلی هنرنمایی می کند.
درخشش داستان مردی به نام جک تورنس (Jack Torrance) را روایت می کند که همراه با همسرش وندی (Wendy) و پسر خردسالش دنی (Danny) به هتلی برای کار به عنوان سرایدار در فصل های تعطیلی هتل نقل مکان می کند. جک که قبلن معلم بوده حالا دنبال شغلی آرام و بی مشغله می گردد تا خودش را وقف نویسندگی کند، و فکر می کند شغل جدیدش می تواند این فرصت را فراهم کند. در عین حال دنی دارای ویژگی های غیر عادی یی ست: او دوستی خیالی دارد، و همچنین توانایی نوعی شهود یا تلپاتی (که در فیلم لقب «درخشش»/”Shining” را روی آن می گذارند) دارد. شاید انزوای هتل و یا حالات روانی ذاتی جک و خانواده اش، و یا دست پنهان نیرو هایی فراطبیعی دلیل فروپاشی روانی جک و اتفاقات وحشتناکی باشد که در ادامه ی فیلم به وجود می آید…
توضیحات کامل راجع به فیلم The Shining استنلی کوبریک و نحوه ی سفارش تیشرت و دیگر انواع لباس با طرح این فیلم ها را در وبسایت و فروشگاه سیناریوم بخوانید. 
#JackNicholson #StanleyKubrick #Film #Movie #Cinema #TheShining #کوبریک #فیلم #سینما



Read the full article