1 Abo und 0 Abonnenten

گروه موسیقی Nirvana

گروه موسیقی Nirvana

گروه موسیقی Nirvana


نیروانا (Nirvana) یک گروه راک آمریکایی ست که در سال 1987 توسط کرت کوبین (Kurt Cobain)، خواننده و گیتاریست، و کریست نووسلیک (Krist Novoselic)، بیسیست، تشکیل شد. افراد مختلفی در طی سال های اولیه ی فعالیت این گروه به عنوان درامر فعالیت کردند، اما از سال 1990، دیو گرول (Dave Grohl) به عنوان دارمر عضو ثابت به Nirvana پیوست. در مدت کوتاه فعالیت Nirvana این گروه تبدیل به یکی از محبوب ترین و پروفروش ترین گروه های راک در جهان شد. فعالیت Nirvana با مرگ کرت کوبین در سال 1994 به اتمام رسید.


گروه Nirvana در مدت تنها 3 سال شهرتش توانست بیش از 75 میلیون نسخه از آلبوم هایش را در سراسر جهان به فورش برساند، و جوایز مختلفی از جمله Grammy Award و American Music Award را نسیب خود کند. این گروه در بسیاری از فهرست های بزرگترین گروه ها/هنرمندان موسیقی جهان جای گرفته، از جمله رتبه ی 30 مجله ی موسیقی Rolling Stone. Nirvana با موسیقی خاص اش که از دل جوانان دهه های 80 و 90 سرچشمه گرفته بود از سوی برخی منتقدان لقب پرچمدار، و کرت کوبین، خواننده اصلی این گروه، لقب سخنگوی نسل خودشان را گرفتند. امروزه، پس از بیش از 25 سال از پایان فعالیت Nirvana، این گروه همچنان جایگاهی اسطوره یی بین علاقه مندان به موسیقی راک دارد.


توضیحات کامل راجع به گروه موسیقی Nirvana و نحوه ی سفارش تیشرت و دیگر انواع لباس با طرح این گروه موسیقی را در وبسایت و فروشگاه سیناریوم بخوانید.



#Nirvana #موسیقی #نیروانا



Read the full article