1 Abo und 0 Abonnenten

فیلم Vertigo آلفرد هیچکاک

فیلم Vertigo آلفرد هیچکاک


فیلم Vertigo آلفرد هیچکاک


سرگیجه (Vertigo) فیلمی در ژانر تریلر روانشناختی ست به کارگردانی آلفرد هیچکاک (Alfred Hitchcock)، کارگردان سرشناس بریتانیایی، در سال 1958. داستان این فیلم مقتبس از رمانی فرانسوی به نام «از میان مردگان» (D’entre les Morts) نوشته ی بوالو نارسُژاک (Boileau-Narcejac) نویسنده ی فرانسوی ست. در Vertigo بازیگرانی چون جیمز استیوارت (James Stewart) و کیم نوواک (Kim Novak) هنرنمایی می کنند.


فیلم Vertigo در زمان اکرانش با نقد های متنقاضی از سوی ناقدین رو به رو شد. در حالی که برخی Vertigo را فیلمی موفق در روایت داستان عاشقانه ای غیر عادی همراه با هیجان و معما و اکشن توصیف کردند، بسیاری دیگر معتقد بودند Vertigo فیلمی طولانی، سردرگم کننده، و باورناپذیر است. اما به مرور زمان مخاطبان و ناقدین این فیلم را کاملن متفاوت برداشت کردند، به طوری که نظر اخیر برای مخاطبان امروزی عجیب به نظر می رسد. به عبارت دیگر اتفاقی مشابه فیلم همشهری کین (Citizen Kane) برای Vertigo افتاده. امروزه نظر اکثر ناقدین بر این است که Vertigo شاهکاری ارزشمند از نظر تکنیکی ست که داستان عاشقانه ای راز آلود، پر هیجان، پر از تعلیق، و تفکر بر انگیز را روایت می کند.


توضیحات کامل راجع به فیلم Vertigo آلفرد هیچکاک و نحوه ی سفارش تیشرت و دیگر انواع لباس با طرح این فیلم را در وبسایت و فروشگاه سیناریوم بخوانید.



 #AlfredHitchcock #Vertigo #Hitchcock #Cinema #Movie #Film #آلفردهیچکاک #فیلم #سینما #هیچکاک



Read the full article