1 Abo und 0 Abonnenten

فیلم The Silence of the Lambs جاناتان دمی

فیلم The Silence of the Lambs جاناتان دمی 

فیلم The Silence of the Lambs جاناتان دمی


سکوت بره ها (The Silence of the Lambs) فیلمی در ژانر وحشت روانشناختی ست به کارگردانی جاناتان دمی (Jonathan Demme)، کارگردان آمریکایی، در سال 1991. فیلمنامه ی The Silence of the Lambs را تد تالی (Ted Tally) با اقتباس از رمانی با همین نام نوشته ی تامس هریس (Thomas Harris) نوشته. در این فیلم جودی فاستر (Jodie Foster) و آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) در نقش های اصلی هنرنمایی می کنند. موفقیت The Silence of the Lambs باعث شد سه فیلم دیگر مرتبط با آن ساخته شود: هانیبال (Hannibal) در سال 2001، اژدهای قرمز (Red Dragon) در سال 2002، و ظهور هانیبال (Hannibal Rising) در سال 2007.
سکوت بره ها فیلمی بسیار مهم و تاثیر گذار در ژانر وحشت به حساب می آید که بسیار هم مورد ستایش منتقدان سینمایی قرار گرفته. این فیلم برای بار اول در جشنواره ی برلین به اکران درآمد و خرس نقره یی بهترین کارگردانی را برای جاناتان دمی به همراه داشت. همچنین داستان تاثیرگذار، کارگردانی، و بازیگری چشمگیر The Silence of the Lambs باعث شد تا این فیلم برنده ی 5 جایزه ی از مراسم اسکار شود که یک نقطه ی عطف برای سینمای وحشت به حساب می آید: بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه ی اقتباسی، بهترین بازیگر زن، و بهترین بازیگر مرد.
توضیحات بیشتر راجع به فیلم The Silence of the Lambs جاناتان دمی و نحوه ی سفارش تیشرت با طرح این فیلم را در وبسایت سیناریوم بخوانید.
#JonathanDemme #TheSilenceoftheLambs #فیلم #سینما



Read the full article