1 subscription and 0 subscribers

پوستر Enter the Void گاسپار نوئه

پوستر Enter the Void گاسپار نوئه

در اینجا می توانید همه ی پوستر هایی که برای فیلم وارد خلأ شو (Enter the Void) گاسپار نوئه در سال 2009 طراحی شده را ببینید. همچنین در این مقاله برای افرادی که علاقه دارند این پوستر ها را داشته باشند توضیح داده ایم که چطور می توانند آن ها را خریداری کنند.


 
پوستر Enter the Void گاسپار نوئه

فیلم Enter the Void، اولین فیلم گاسپار نوئه به زبان انگلیسی بود؛ بنابراین می بایست برای اکران و معرفی آن از پوستری به زبان انگلیسی هم استفاده می شد. لوران لوفروا (Laurent Lufroy) با الهام از تصویر ساختمان هتلی که لوکیشنی کلیدی در فیلم Enter the Void بود، پوستری رنگارنگ و جذاب برای این فیلم درست کرد.


پوستر Enter the Void گاسپار نوئه

 

خیره کننده ترین عنصر این پوستر ساختمان غول پیکر هتل با رنگ های براق نئون مانندش که حسی Psychedelic (روانگردانانه) شبیه به آنچه که در فیلم می بینیم به ما می دهد. روی ساختمان هتل نام فیلم (Enter the Void) را با حروف بسیار بزرگ می توانیم بخوانیم. نهایتن در گوشه ی پایین سمت راست پوستر، پایین ساختمان هتل، جسد اسکار (Oscar)، شخصیتی که از چشم او تمام فیلم را می بینیم، مشهود است.


نکته ی شاخص متفاوت درباره ی طراحی این پوستر، قرار دادن نام بازیگران و دیگر عوامل فیلم در حاشیه ی عمودی چپ پوستر است. جالب تر این که در این حاشیه، برای تک تک نام ها لوگو طراحی شده _یعنی نه صرفن نام های تجاری، بلکه حتا نام بازیگران و دیگر اشخاص!


 
خرید پوستر Enter the Void گاسپار نوئه

ما پوستری که در بالا مشاهده کردید را در تیراژی بسیار بسیار محدود چاپ کرده ایم. ابعاد این پوستر ها 100 در 80 سانتی متر است. پوستر های سینمایی با این ابعاد بزرگ بسیار کمیاب هستند. حتا می توانیم بگوییم پیدا کردن پوستر های بازاری در این ابعاد غیر ممکن است.


همچنین برای چاپ این پوستر ها از جوهر و کاغذ ضد آب و ضد UV استفاده شده. در چند ماه اخیر با توجه به افزایش انفجاری قیمت ها، فروشندگان پوستر برای کاهش هزینه از پوشش ضد آب و ضد اشعه ی UV صرف نظر می کنند. اما ما، با توجه به این که این پوستر ها را در تعداد محدود و برای مخاطب خاص تهیه کرده ایم، برای به حد اکثر رساندن کیفیت کار اصرار داشتیم تا این پوستر ها در صورت تماس با آب یا دستمال خیس خراب نشوند، و همچنین در مجاورت مستقیم با نور خورشید رنگ پریده نشوند. به این ترتیب ماندگاری چند ساله ی این پوستر را کاملن تضمین می کنیم.



اگر دوست دارید پوستر Enter the Void گاسپار نوئه را بر دیوار اتاقتان نصب کنید، از طریق تلگرام، اینستاگرام، و ایمیل با ما تماس بگیرید.

امکال ارسال به سراسر ایران فراهم است.


 
پوستر فرانسوی Enter the Void گاسپار نوئه

پوستر دیگری برای اکران فیلم Enter the Void در فرانسه ساخته شد. این پوستر تنها یک تفاوت اساسی با پوستر بین المللی (همان مورد بالا) دارد، و آن هم این است که این با ساختمان هتل را از زاویه ی پایین به بالا می بینیم.


پوستر فرانسوی Enter the Void گاسپار نوئه


البته نسخه ی دیگری هم شبیه به این پوستر طراحی شده که تنها در زبانِ به کار رفته متفاوت است. در این پوستر از ترجمه ی فرانسوی Enter the Void، یعنی Soudain le Vide، استفاده شده.


پوستر فرانسوی Enter the Void

 
پوستر ژاپنی Enter the Void گاسپار نوئه

پوستری که برای اکران فیلم Enter the Void در ژاپن طراحی شده شباهت بسیار به نسخه ی فرانسوی دارد، با این تفاوت که تصویری از لیندا (Linda)، یکی از شخصیت های اصلی فیلم، را بر پیش زمینه می بینیم.


پوستر Enter the Void گاسپار نوئه - پوستر ژلپنی

 
پوستر آلمانی Enter the Void گاسپار نوئه

پوستری که برای اکران Enter the Void در آلمان طراحی شد، تفاوت چشمگیری با پوستر های قبلی دارد. این بار به جای تصویر ساختمان هتل، از تصویر ضد نور سر اسکار از زاویه ی پشت استفاده شده.


پوستر Enter the Void گاسپار نوئه - پوستر آلمانی


نور های درخشان و رنگارنگی که اطراف سر اسکار طراحی شده تصویری خیره کننده و تفکر برانگیز ایجاد کرده.



Read the full article