1 subscription and 0 subscribers

پوستر عشق گاسپار نوئه

پوستر عشق گاسپار نوئه

در ادامه می توانید همه ی پوستر هایی که برای فیلم عشق (Love) ساخته ی گاسپار نوئه در سال 2015 طراحی شده اند را ببینید. همچنین در این مقاله درباره ی نحوه ی خرید این پوستر ها توضیح داده ایم.


 
پوستر عشق گاسپار نوئه

اولین پوستری که برای فیلم عشق (Love) گاسپار نوئه طراحی شد، پوستری است که تصویر کلوز آپ لب گرفتن سه شخصیت اصلی فیلم را نشان می دهد. این پوستر که با رنگ های تند و چشم گیر قرمز و نارنجی توسط طراح مورد علاقه ی گاسپار نوئه، یعنی لوران لوفروا (Laurent Lufroy) طراحی شده، نگاه مخاطب را به شدت جلب می کند.


پوستر عشق گاسپار نوئه


این پوستر، طرح واقعن جذاب و چشمگیری است. هیچ پوستر دیگری به ذهن ما نمی آید که حتا شبیه به این اثر باشد. اما این پوستر کاستی یی هم دارد؛ چراکه اگر چه تصوری از محتوای این فیلم و وجود رابطه یی 3 نفره در این فیلم به ما می دهد، اما در نشان دادن غم انگیز و دردناک بودن آن ناکار آمد است. همین مسئله باعث می شود تا به نظر ما پوستر بعدی یی که برای فیلم عشق طراحی شد پوستر بهتری باشد.


پوستر عشق گاسپار نوئه

 

این پوستر که مجددن با رنگ های قرمز و نارنجی طراحی شده، تصویر مورفی (Murhpy) و الکترا (Electra)، شخصیت های اصلی فیلم عشق، را در حالی که در وانی نشسته اند و هم دیگر را عاشقانه در آغوش گرفته اند نشان می دهد. بالای پوستر با حروف درشت به فرانسه نوشته شده «بلخره یک فیلم واقعی عاشقانه که برای زیر 16 سال ممنوع شده». به عقیده ی ما این پوستر تصور درست تری از تراژیک و دردناک بودن فیلم عشق به مخاطب می دهد. هر چه باشد این فیلم صرفن یک فیلم رک و بی پرده راجع به یک رابطه ی 3 طرفه نیست، بلکه فیلمی است درباره ی اوج لذت بخش بودن و، در عین حال، ویرانگر بودن عشق. این فیلم در واقع با پایانی بسیار دردناک و غم انگیز تمام می شود.


 
خرید پوستر عشق گاسپار نوئه

ما پوستر دومی که برای فیلم عشق طراحی شده را در تیراژی بسیار محدود چاپ کرده ایم. ابعاد این پوستر ها بسیار بزرگ تر از پوستر های عادی، یعنی 100 در 80 سانتی متر، است. همچنین مجددن بر خلاف پوستر های عادی، برای چاپ این پوستر ها از کاغد و جوهر مخصوص ضد آب و ضد اشعه ی UV استفاده شده؛ این به معنای آن است که پوستر حتا در برابر نور مستقیم خورشید رنگ پریده نمی شود، و همچنین می توانید در صورت نیاز پوسترتان را با دستمال مرطوب تمیز کنید بدون اینکه آسیبی به آن برسد.



اگر علاقه دارید پوستر فیلم عشق گاسپار نوئه را به دیوار اتاقتان نصب کنید، از طریق تلگرام، اینستاگرام، یا ایمیل با ما تماس بگیرید.
 
دیگر پوستر های فیلم عشق گاسپار نوئه

3 پوستر دیگر هم برای فیلم عشق گاسپار نوئه منتشر شده. البته این پوستر ها به خاطر رک و بی پرده بودنشان برای تبلیغ در فضای عمومی استفاده نشدند. حتا می توان گفت از طرف رسانه های بزرگ مجازی هم چندان مورد استقبال قرار نگرفتند.


پوستر عشق گاسپار نوئه

 

در طراحی این سه پوستر از عکاسی خود گاسپار نوئه استفاده شده.



Read the full article